Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en codis d'aprenentatge significatius. S'ha elaborat material educatiu per a professors/es d'alemany com a llengua estrangera, perquè han de fer de mitjancers entre l'element recreatiu i el formatiu quan presenten les pel·lícules.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament. M. Teresa Barranco Schnitzler. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009
Documentos
95.56Kb
1010.Kb
Autor/a
Barranco Schnitzler, M. Teresa
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
2 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Cinematografia en l'ensenyament
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Frágiles: TFG Arts aplicades al mur (2020)
Herrero, Teresa; Carballo, Isabel (tutora) (2020) -
¿Ilusión o confusión? Como engañar al complejo y casi perfecto órgano que es el cerebro humano (2015)
Romero Serrano, Maria; Contreras Vega, Teresa (tutora); Immaculada Concepció (Gavà, Catalunya); Fundació Orienta (2015) -
Herois de novel·la representants del nostre temps. La narrativa del segle XIX : història, cultura i problemàtica social (2009)
Barjau Condomines, Teresa (2009)Es fa una proposta d’estudi temàtic, plurilingüe, transversal i interdisciplinar sobre la novel·la occidental del segle XIX. Els materials que s’ofereixen, als quals s’accedeix des del web, responen a ...