Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en codis d'aprenentatge significatius. S'ha elaborat material educatiu per a professors/es d'alemany com a llengua estrangera, perquè han de fer de mitjancers entre l'element recreatiu i el formatiu quan presenten les pel·lícules.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament. M. Teresa Barranco Schnitzler. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
2 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Cinematografia en l'ensenyament
Documentos para descargar
95.56Kb
1010.Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Cinema transversal: el cinema com a eina d'aprenentatge transversal i creatiu, amb algunes propostes de treball per al batxillerat (2009)
Comella Dorda, Beatriz (2009)El treball és una posada al dia de la situació del cinema com a objecte d'estudi i com a eina de treball i de reflexió en l'ensenyament secundari, arreu de l'estat. Tot parteix de la idea d'un aprenentatge ... -
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Carles Herrero, Inés (2009)El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la ... -
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat (2009)
Cornelles Pujol, Montserrat (2009)La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum ...