Com aprenen els nens i les nenes des de la perspectiva educativa dels projectes de treball? Com aprenen els mestres i les mestres? Com aprenc jo mateixa repensant el meu recorregut emmirallant-me en les narratives que acompanyo? (2009)
Tipo de documento
Monografía
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Com aprenen els nens i les nenes des de la perspectiva educativa dels projectes de treball? Com aprenen els mestres i les mestres? Com aprenc jo mateixa repensant el meu recorregut emmirallant-me en les narratives que acompanyo?. Marisol Anguita López. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
778
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació - Filosofia - Educació primària
Mestres - Pràctica professional
Projecte educatiu - Educació primària
Documentos para descargar
16.75Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La publicació dels resultats de les avaluacions i l’elecció de centre escolar des d’una perspectiva internacional (2015)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Fuster, Marc (2015-11) -
La importància del treball corporal a l'escola d'educació especial amb nens i nenes amb TDG (2009)
Angelats Planas, Mariona (2009)A les escoles d'educació especial, cada vegada es troben més nens i nenes amb trastorn generalitzat del desenvolupament (TGD) amb afectació greu. Una escola inclusiva i acollidora ha d'intentar que ... -
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)
Clua i Borràs, Immaculada (2009)Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en ...