Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlonso Murga, Pilar
dc.date.accessioned2022-01-25T10:35:59Z
dc.date.available2022-01-25T10:35:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationL'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió. Pilar Alonso Murga. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2475
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEl treball tracta de l'estat de la qüestió CLIL (Content and Language Integrated Learning) a les diferents Comunitats Autònomes espanyoles, els instruments del Departament d'Educació per fomentar-ho i algunes experiències didàctiques innovadores de Ciències Socials en llengua anglesa. A les CCAA hi ha diferents models d'àrees no lingüístiques en llengua anglesa, dels quals cal destacar-ne tres: El projecte MEC/British Council, els projectes de seccions bilíngües/europees de la majoria de les Comunitats Autònomes i el model del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el projecte PELE (Pla Experimental de Llengües Estrangeres).ca
dc.format.extent2 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleL'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacAnglès - Educació secundària obligatòria - Comunitats autònomesca
dc.subject.lemacAnglès - Ensenyament - Mètodes actiusca


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir