L'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió


Document Type
Monograph
Abstract
El treball tracta de l'estat de la qüestió CLIL (Content and Language Integrated Learning) a les diferents Comunitats Autònomes espanyoles, els instruments del Departament d'Educació per fomentar-ho i algunes experiències didàctiques innovadores de Ciències Socials en llengua anglesa. A les CCAA hi ha diferents models d'àrees no lingüístiques en llengua anglesa, dels quals cal destacar-ne tres: El projecte MEC/British Council, els projectes de seccions bilíngües/europees de la majoria de les Comunitats Autònomes i el model del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el projecte PELE (Pla Experimental de Llengües Estrangeres).
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
L'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió. Pilar Alonso Murga. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
2 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
619.2Kb
173.5Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ... -
The way people move: promoting empathy through the medium of English and technology
Balart Clapés, Jaume (2008)S'analitzen els diferents sistemes de transport que utilitzen per anar i venir les persones dels països en desenvolupament, centrant-se sobretot en les bicicletes. El contingut forma part d'una assignatura ... -
Functions: those strange machines
Herrero Izquierdo, Alberto (2008)