L'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió


Document Type
Monograph
Resum
El treball tracta de l'estat de la qüestió CLIL (Content and Language Integrated Learning) a les diferents Comunitats Autònomes espanyoles, els instruments del Departament d'Educació per fomentar-ho i algunes experiències didàctiques innovadores de Ciències Socials en llengua anglesa. A les CCAA hi ha diferents models d'àrees no lingüístiques en llengua anglesa, dels quals cal destacar-ne tres: El projecte MEC/British Council, els projectes de seccions bilíngües/europees de la majoria de les Comunitats Autònomes i el model del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el projecte PELE (Pla Experimental de Llengües Estrangeres).Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Recommended citation
L'ensenyament de les ciències socials en llengua anglesa: estat de la qüestió. Pilar Alonso Murga. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
2 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
619.2Kb
173.5Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ... -
Star's dust: using Internet based resources to learn about the evolution and ecology of the solar system
Perpinyà Filella, Montserrat (2008)L'objectiu del treball es trobar un fil conductor entre diferents conceptes de la biologia i la geologia que donin als alumnes una visió més integradora i entenedora sobre el funcionament i l'evolució ...Accés al material suplementari: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200708/memories/1724/Supplementary%20materials.pdf -
Functions: those strange machines
Herrero Izquierdo, Alberto (2008)






