Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFernández Campelo, M. Pilar
dc.date.accessioned2022-01-20T12:20:33Z
dc.date.available2022-01-20T12:20:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationL'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO. M. Pilar Fernández Campelo. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2457
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08ca
dc.descriptionTop.: C1ca
dc.description.abstractL'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la necessària cohesió social del nostre alumnat per a poder accedir a una educació integradora que ajudi a minimitzar els riscos d’exclusió socialca
dc.format.extent75 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2007-2008
dc.titleL'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament - Innovacionsca
dc.subject.lemacTutors i tutoria (Educació) - Educació secundària obligatòriaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem