L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
Tipus de document
Monografia
Resum
L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la necessària cohesió social del nostre alumnat per a poder accedir a una educació integradora que ajudi a minimitzar els riscos d’exclusió social
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Top.: C1
Citació
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO. M. Pilar Fernández Campelo. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Fernández Campelo, M. Pilar
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2008Extensió
75 p.
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Tutors i tutoria (Educació) - Educació secundària obligatòria
Documents
225.0Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La pròtesi de genoll (2016)
Ledesma Díaz, Paula; Castillo Parra, Laia; Pérez Pascual, Pilar (tutora); Institut Ítaca (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2016) -
Comencem: presentació del material [material didàctic] (2006)
Departament d'Educació; Arnáiz, Pilar; Carreras, Gemma; Gómez, Fefa; Via, Rosa M. (2006) -
Comencem: diccionari visual d'imatges [material didàctic] (2006)
Departament d'Educació; Arnáiz, Pilar; Carreras, Gemma; Gómez, Fefa; Via, Rosa M. (2006)