Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna (2010)
![< Anterior](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Següent >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Tipus de document
Altres
Resum
Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre "avaluació per aprendre".
Citació
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2010.
Autor/a
Xarxa de Competències Bàsiques
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2010Extensió
7 fitxers
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Batxillerat - Competències bàsiques
Competències bàsiques
Competència d'aprendre a aprendre
Educació primària - Competències bàsiques
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Mestres - Formació
Professors - Formació
Projecte Comenius SAIL
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Característiques del treball per projectes o treball globalitzat [infografia] (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques (2022) -
Activem-nos! Algunes preguntes sobre el treball per projectes (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019) -
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021 (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01)