Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna (2010)
Tipus de document
Altres
Resum
Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre "avaluació per aprendre".
Citació
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2010.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2010Extensió
7 fitxers
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Batxillerat
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Mestres - Formació
Professors - Formació
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
Xarxa de Competències Bàsiques (2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ... -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Avaluar per aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat; Sanmartí, Neus (2010-11)