L’observació entre iguals, una pràctica per al desenvolupament professional docent individual i col·lectiu (2021)
Document Type
Others
Note
A la coberta: Universitat Autònoma de Barcelona, GRAI Aprenentatge entre iguals
Citation
L’observació entre iguals, una pràctica per al desenvolupament professional docent individual i col·lectiu. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021Extension
21
Collection
Xarxa de Competències Bàsiques;
Subject (LEMAC)
Aprenentatge - Treball en equip
Mestres - Formació
Professors - Formació
Keywords
Competències bàsiques en educació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Resolució de 4 d'agost de 2022, que fixa quin és el procediment que ha de seguir el personal funcionari i laboral docent que té entre 55 i 64 anys per reduir en dues hores les activitats complementàries setmanals de presència al centre, i també les condicions específiques de l'horari setmanal d'aquest col·lectiu (04.08.2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2022-08-04) -
Resolució de 20 de maig de 2021, del director general de Professorat i Personal de Centres Públics, per la qual s'estableixen les bases per a l'actualització i modificació de les dades de les persones que integren la borsa de treball de personal interí docent per al curs 2021-2022 (20.05.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2021-05-20) -
Resolució de la directora general de Professorat i Personal de Centres Públics, per la qual s’estableixen els criteris per gestionar la borsa de treball de personal docent per al curs 2021-2022 (12.07.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics (2021-07-12)