Show simple item record

dc.contributor.authorHernández Subirana, Marta
dc.contributor.authorCamps, Olga (tutora)
dc.contributor.authorInstitut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya)
dc.contributor.authorConsorci de Turisme del Baix Llobregat
dc.coverage.spatialBaix Llobregat (Catalunya)ca
dc.date.accessioned2021-07-28T12:27:28Z
dc.date.accessioned2023-12-05T14:55:51Z
dc.date.available2021-07-28T12:27:28Z
dc.date.available2023-12-05T14:55:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationEstratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic. Autora: Marta Hernández Subirana. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1695
dc.descriptionTreball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregatca
dc.format.extent61ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregatca
dc.relation.ispartofseriesEduRecerca: treballs de recerca de batxillerat;2014-2015
dc.relation.ispartofseriesTreballs de recerca de Batxilleratca
dc.titleEstratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacBatxillerat - Investigacióca
dc.subject.lemacAnglès - Vocabulari - Ensenyamentca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint