Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Document Type
Others
Document version
Published version
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb ENTITAT
Recommended citation
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics. Autora: Elena Torà Navarro. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2016.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2016Extension
175 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2015-2016
Treballs de recerca de Batxillerat
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El dol per mort: com se supera? (2016)
Neiro Escobedo, Paula; Pérez Tardio, Encarna (tutora); Institut de Pallejà (Pallejà, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
Alguns estereotips del món (2016)
Blanco Correa, Sara; Almazán, Àngels (tutora); Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts, Catalunya); Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2016) -
El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell des d’una perspectiva neurològica i psicològica, amb les implicacions que això comporta tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to offer an approach to the study of the brain from both neurological and psychological perspectives, considering its implications for the practice and pedagogy of music. It seeks to ...





