Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión publicada
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb ENTITAT
Citación recomendada
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics. Autora: Elena Torà Navarro. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2016.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Fecha de publicación
2016Extensión
175 p.
Colección
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2015-2016
Treballs de recerca de Batxillerat
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
El dol per mort: com se supera? (2016)
Neiro Escobedo, Paula; Pérez Tardio, Encarna (tutora); Institut de Pallejà (Pallejà, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
Alguns estereotips del món (2016)
Blanco Correa, Sara; Almazán, Àngels (tutora); Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts, Catalunya); Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2016) -
El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell des d’una perspectiva neurològica i psicològica, amb les implicacions que això comporta tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to offer an approach to the study of the brain from both neurological and psychological perspectives, considering its implications for the practice and pedagogy of music. It seeks to ...





