Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión publicada
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Citación
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic. Autora: Marta Hernández Subirana. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Fecha de publicación
2015Extensión
61
Colección
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2014-2015
Treballs de recerca de Batxillerat
Materias (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Anglès - Vocabulari - Ensenyament
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari (2009)
Duñach i Fullà, Eulàlia (2009)Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la ... -
Aprenentatge i ensenyament del vocabulari (2020)
Teberosky Coronado, Ana (2020-02) -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016)