Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión publicada
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Citación
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic. Autora: Marta Hernández Subirana. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.
Autor/a
Hernández Subirana, Marta
Camps, Olga (tutora)
Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya)
Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Fecha de publicación
2015Extensión
61
Colección
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat;2014-2015
Treballs de recerca de Batxillerat
Materias (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Anglès - Vocabulari - Ensenyament
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
L’oli d’oliva verge (2015)
Hernández Subirana, Marta; Vila, Joina (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Parc Agrari del Baix Llobregat (2015) -
Trastornos de la conducta alimentaria y distorsiones de la imagen corporal en deportistas de élite (2016)
Fargas Mexia, Sonia; Angulo, Igone (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2016) -
Llegeix-me el dolor: creació d'uns contes contextualitzant la realitat de les dones afganeses (2016)
Martí Teixidor, Maria; Arqués, Dolors (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Consell de Dones del Baix Llobregat (2016)