Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió publicada
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Citació
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic. Autora: Marta Hernández Subirana. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.
Autor/a
Hernández Subirana, Marta
Camps, Olga (tutora)
Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya)
Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Data de publicació
2015Extensió
61
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat;2014-2015
Treballs de recerca de Batxillerat
Matèries (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Anglès - Vocabulari - Ensenyament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
L’oli d’oliva verge (2015)
Hernández Subirana, Marta; Vila, Joina (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Parc Agrari del Baix Llobregat (2015) -
Trastornos de la conducta alimentaria y distorsiones de la imagen corporal en deportistas de élite (2016)
Fargas Mexia, Sonia; Angulo, Igone (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2016) -
Llegeix-me el dolor: creació d'uns contes contextualitzant la realitat de les dones afganeses (2016)
Martí Teixidor, Maria; Arqués, Dolors (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Consell de Dones del Baix Llobregat (2016)