Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors (26.04.2018)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària
Data de publicació
2018-04-26Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Equips d’assessorament i orientació psicopedagògics - Administració i organització
Extensió
33
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Col·lecció
Disposicions del Departament d'Educació;
Citació
Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.