Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors (26.04.2018)
Tipus de document
Altres
Citació
Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-04-26Extensió
33
Col·lecció
Disposicions del Departament d'Educació;
Matèries (LEMAC)
Equips d’assessorament i orientació psicopedagògics - Administració i organització
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Resolució de 9 de març de 2023, de la Direcció General d’Educació Inclusiva que regula el procediment i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics, EAP, en els processos d’escolarització d’alumnes (09.03.2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva (2023-03-09) -
Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2023-2024 (20.02.2023)
Departament d'Educació. Seccretaria de Transformació Educativa (2023-02-20) -
Orientacions per a la millora de la distribució equilibrada de l’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals en el procediment d’admissió d’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya per al curs 2022-2023 (21.02.2022)
Departament d'Educació (2022-02-21)