dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.contributor.author | Mateo Andrés, Joan, coord. | |
dc.contributor.author | Pinya Salomó, Carmina, coord. | |
dc.contributor.author | Querol Puig, Ernest, coord. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-10T10:49:48Z | |
dc.date.available | 2021-05-10T10:49:48Z | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.citation | Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO. Coordinació de l’estudi: Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó i Ernest Querol Puig; elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/1411 | |
dc.description.abstract | Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i tecnològic, els hàbits, l’estat emocional i el suport socioafectiu entre d’altres i té com a finalitat determinar els efectes que el tancament dels centres educatius ha tingut en l’alumnat.
També s'hi descriuen els efectes del confinament segons la complexitat dels centres: el context familiar i tecnològic, la comunicació del professorat amb l’alumnat, la satisfacció amb l’esforç i la competència docent, el suport i l’acompanyament socioafectiu… Una de les moltes dades recollides indica que l’alumnat dels centres amb més complexitat és el que posseix menys recursos materials i tecnològics i a més els que té els ha de compartir amb més convivents. | ca |
dc.format.extent | 71 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Informes d'avaluació. CSASE;27 | |
dc.title | Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Alumnes d'ensenyament secundari | ca |
dc.subject.lemac | Confinament | ca |
dc.subject.lemac | COVID-19 (Malaltia) | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Estadístiques | ca |