Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Document Type
Monograph
Abstract
Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i tecnològic, els hàbits, l’estat emocional i el suport socioafectiu entre d’altres i té com a finalitat determinar els efectes que el tancament dels centres educatius ha tingut en l’alumnat.
També s'hi descriuen els efectes del confinament segons la complexitat dels centres: el context familiar i tecnològic, la comunicació del professorat amb l’alumnat, la satisfacció amb l’esforç i la competència docent, el suport i l’acompanyament socioafectiu… Una de les moltes dades recollides indica que l’alumnat dels centres amb més complexitat és el que posseix menys recursos materials i tecnològics i a més els que té els ha de compartir amb més convivents.
Citation
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO. Coordinació de l’estudi: Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó i Ernest Querol Puig; elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-05Extension
71
Collection
Informes d'avaluació. CSASE; 27
Subject (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari
Confinament
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament - Estadístiques
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-03) -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
Com han canviat els resultats d’aprenentatge en l’alumnat de 4t d’ESO amb el tancament dels centres? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-06)