Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Altres títols
L'equitat educativa
El context com a element clau per a l'anàlisi de l'equitat
El nivell de l'expressió oral com a indicador de desigualtat
L'impacte del confinament en termes d'equitat
Nova classificació dels centres educatius segons la complexitat
Propostes de futur: de la visió europea a la concreció a Catalunya (cloenda)
Tipus de document
Altres
Resum
En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat.
La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec d'Anna Pons, analista de polítiques públiques del Directorate for Education and Skills de l'OCDE, sobre factors d'equitat i polítiques educatives des de l'OCDE. Altres temes tractats van ser el context com a element clau de desigualtat, el nivell en l'expressió oral com a indicador de desigualtat, l'impacte del confinament en termes d’equitat i la classificació dels centres segons la complexitat. L'acte va finalitzar amb una cloenda a càrrec del president del CSASE, Joan Mateo, amb el títol "Propostes de futur: de la visió europea a la concreció a Catalunya."
L'acte va ser organitzat en línia el dijous 4 de març de 2021 pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu.
Citació
Jornada sobre l'equitat educativa. Barcelona: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2021.
Documents
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Cumplido Mercader, Sergi
León, Jorge
Martínez Pons, Marc
Mateo Andrés, Joan
Pons Vilaseca, Anna
Querol Puig, Ernest
Llengua
Català
Publicat per
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Data de publicació
2021-03-04Extensió
13 fitxers
Col·lecció
Activitats del CSASE;
Matèries (LEMAC)
Igualtat d'oportunitats educatives - Catalunya
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Pol Salvà, Helena, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2020-10)Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.