Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-12Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE; 21
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Directors d'escola
Ensenyament - Estadístiques
Escoles - Administració i organització
Indicadors educatius
Documentos para descargar
375.9Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'índex socioeconòmic i el de capital cultural, tenen idèntica influència en l'avaluació de quart d’ESO? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-05) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09)