Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya?
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-12Extensión
2 p.
Colección
Tast de dades. CSASE; 21
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
375.9Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10) -
L'índex socioeconòmic i el de capital cultural, tenen idèntica influència en l'avaluació de quart d’ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-05) -
Quines són les pràctiques educatives més utilitzades pel professorat?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-09)