Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-12Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 21
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Directors d'escola
Ensenyament - Estadístiques
Escoles - Administració i organització
Indicadors educatius
Documents per descarregar
375.9Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'índex socioeconòmic i el de capital cultural, tenen idèntica influència en l'avaluació de quart d’ESO? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-05) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09)