Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya?
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-12Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 21
Subject (LEMAC)
Documents to download
375.9Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10) -
L'índex socioeconòmic i el de capital cultural, tenen idèntica influència en l'avaluació de quart d’ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-05) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20)