Mostrando ítems 32-51 de 108
-
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(2021-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària (2016)
(2016-12)L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit ... -
Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària (2018)
(2018-03)La publicació recull les competències bàsiques de l'àmbit d'aprendre a aprendre per a l'educació primària, que no estan vinculades a cap àmbit en concret, per la qual cosa tenen un caràcter transversal ... -
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí. El document conté les ... -
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llengua àrab, llengua xinesa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(2021-09)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llengües Estrangeres (àrab i ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
(2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ... -
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica. El document conté ... -
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ... -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
(2021-02)Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ... -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura xineses (2020)
(2020-12)El currículum que presentem s'inspira en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i es basa en l'ensenyament competencial, s'alinea, doncs, amb el currículum de llengües estrangeres publicat ... -
Currículum i orientacions: educació infantil: primer cicle (2012)
(2012-07)La finalitat de l'educació infantil és contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants en col·laboració amb les seves famílies, proporcionant-los un clima ... -
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle (2016)
(2016-06)Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral. Presenta propostes ... -
Currículum: batxillerat (2011)
(2011)El llibre descriu el batxillerat com l'etapa educativa no obligatòria de l'educació secundària, posterior a l'ESO, que té com a finalitat dotar els alumnes dels coneixements, les capacitats i les actituds ...