Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària (2018)
Document Type
Monograph
Abstract
La publicació recull les competències bàsiques de l'àmbit d'aprendre a aprendre per a l'educació primària, que no estan vinculades a cap àmbit en concret, per la qual cosa tenen un caràcter transversal que han d'abordar tots els mestres, sigui quina en sigui l'especialitat. L'actuació de tots els docents i de totes les persones que constitueixen la comunitat educativa ha d'afavorir que cada alumne adquireixi les eines que podrà utilitzar per continuar aprenent al llarg de la vida.
El document aporta informació sobre l'assoliment de les competències de l'àmbit al final de l'etapa d'educació primària, la identificació dels continguts clau associats a cada competència, els criteris i indicadors d'avaluació, i les orientacions per a l'avaluació.
Citation
Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018.
Author
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Publication date
2018-03Extension
33
Collection
Competències bàsiques: educació primària;
Subject (LEMAC)
Educació primària - Competències bàsiques
Documents
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Rights
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica “Comunitats d'aprenentatge" i als centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica Tàndem i es declaren els centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04)