Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària
Document Type
Monograph
Note
A favor de l'èxit escolar
Recommended citation
Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Language
Catalan
Publication date
2020-07Extension
25 p.
Collection
Competències bàsiques: educació primària;
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Rights
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació primària
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-09)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l’àrea de llengües estrangeres (anglès i francès). El document conté les dimensions, les competències graduades en ...





