Now showing items 3994-4013 of 5443
-
Orientacions per a l'avaluació de la CDA a l'ESO [audiovisual] (2021)
(2021-01-29)En el marc del Pla d'Educació digital de Catalunya s'ha elaborat el document d'Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO amb la finalitat de proporcionar orientacions ... -
Orientacions per a l'avaluació de la CDA a primària [audiovisual] (2021)
(2021-05-10)En el marc del Pla d'Educació digital de Catalunya s'ha elaborat el document d'Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat de primària amb la finalitat de proporcionar orientacions ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO (2020)
(2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària (2021)
(2021)Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC). En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
(2015-06)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
(2020-01)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ... -
Orientacions per a l'educació infantil i el cicle de primària (rev. 2018)
(2018-07)Orientacions i recursos per facilitar la incorporació a les aules dels alumnes d’origen estranger d’etapes inicials, en un context educatiu inclusiu i d’atenció a la diversitat lingüística i cultural. -
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
(1999-04)Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu ... -
Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
(2016-04)En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ...