Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO
Document Type
Monograph
Abstract
Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de l'educació secundària obligatòria així com recursos per avaluar el progrés de l'alumnat al llarg de l'etapa. És clau tenir present que l'abordatge de l'assoliment de la competència digital requereix una planificació compartida i la implicació de totes les matèries.
Citation
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO. Elaboració: Direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-12Extension
36 p.
Collection
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021)Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC). En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic ... -
Orientacions per a la coordinació digital de centre
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021-06) -
Les TIC a l'ESO: resultats i conclusions de l'estudi SITES 2006 a Catalunya. Avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009)