Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un exemple de prova per a les dues variants del català del Principat: nord-occidental i central.
Citation
Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic]. (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 2016.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
10
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
"Un món feliç", d'Aldous Huxley [material didàctic]
Gimeno Peláez, Àlex; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2018)