Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC).
En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic 1: Proporcionar orientacions metodològiques i d'avaluació que permetin establir un seguiment sobre l'assoliment de la competència digital al llarg dels nivells de totes les etapes educatives. Aquest objectiu recull dues línies d'acció amb les corresponents actuacions: establir una gradació orientativa de l'assoliment de la competència digital a cada nivell de totes les etapes educatives, i establir orientacions per a la creació d'instruments d'avaluació de l'assoliment de la competència digital per a cada nivell de totes les etapes educatives. L'objectiu del present document és donar resposta a aquesta línia d'actuació del PEDC.
Amb aquest document s'ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat al llarg de tota l'educació primària i del nivell òptim que hauria d'assolir en finalitzar l'etapa educativa, per poder participar de forma ac-tiva en el seu procés d'aprenentatge.
Citació
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària. Elaboració: Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Data de publicació
2021Extensió
60 p.
Col·lecció
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023;
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ... -
Orientacions per a la coordinació digital de centre
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021-06) -
Orientacions per a la coordinació digital de centre
Departament d'Educació i Formació Professional. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Currículum (2024-09)Una part fonamental de la transformació digital dels centres recau en el bon funcionament dels equipaments i les infraestructures del centre. Les tasques de la coordinació digital han crescut en volum ...