Mostrando ítems 41-60 de 90
-
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2021)
(2021-02)Webinar participatiu on Kathryn Riley i Manuela Mendoza inspiren els líders escolars a reflexionar sobre el significat d’un lideratge compassiu i a definir i crear les condicions per a un sentiment de ... -
Literatura i cinema [conferència] (2010)
(2010-09) -
Llegint imatges [conferència] (2010)
(2010-09) -
Llegir a l'era digital [conferència] (2010)
(2010-09) -
Llegir en pantalles [presentació] (2015)
(2015-04)Saber llegir textos impresos pressuposa saber llegir textos electrònics? Quines diferències hi ha entre els dos tipus de lectura? Què hauria de garantir l’escolarització obligatòria en aquest àmbit ... -
Llegir Màrius Torres, avui [conferència] (2010)
(2010-09) -
Lletres i sons, un binomi per encaixar: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-04)La relació entre la llengua oral i la llengua escrita és fonamental en l'aprenentatge del codi escrit, especialment en una llengua amb una escriptura de base alfabètica com la nostra. Per assegurar ... -
Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-04)Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ... -
L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació. 5è Cafè amb dades [presentació] (2020)
(2020-01-16)Presentació dels projectes d’obertura i reutilització de dades del Departament d’Educació. Es destaca com es preveu millorar la informació estadística i automatitzar internament les dades, a més de fer ...