• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Institucional
  • Estadística de l'ensenyament
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Institucional
  • Estadística de l'ensenyament
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació. 5è Cafè amb dades [presentació] (2020)

View/Open
L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació: 5è Cafè amb dades [presentació] (16.01.2020) (1.529Mb)
Author
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Masats, Marta
Urrutia, Julià
Publication date
2020-01-16
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/1540
Abstract
Presentació dels projectes d’obertura i reutilització de dades del Departament d’Educació. Es destaca com es preveu millorar la informació estadística i automatitzar internament les dades, a més de fer més comprensible la informació que cal transparentar.
Document Type
Conference / Class
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Estadística educativa
Transparència política
Extension
19
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Estadística de l'ensenyament;
Citation
L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació [presentació]. Elaborat per Marta Masats i Julià Urrutia. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Note
Sessió presentada al 5è Cafè amb dades (16.01.2020), cicle que organitza la Secretaria de Transparència i Govern Obert.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Estadística de l'ensenyament [5]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC