• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Programes i projectes
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Programes i projectes
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2021)

View/Open
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2022) (292.7Mb)
Author
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats
Mendoza, Manuela ORCID
Riley, Kathryn ORCID
Other authors
Folch Martínez, Begonya (moderadora)
Xortó Prados, Mireia (moderadora)
Publication date
2021-02
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/3338
Abstract
Webinar participatiu on Kathryn Riley i Manuela Mendoza inspiren els líders escolars a reflexionar sobre el significat d’un lideratge compassiu i a definir i crear les condicions per a un sentiment de pertinença al centre.
Document Type
Conference / Class
Document version
Published version
Language
English
Keywords
Educació - Investigació
Lideratge en l'educació
Extension
1 enregistrament de vídeo (2 h 25 m 57 s)
Publisher
Departament d'Educació
Citation
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual]. Kathryn Riley i Manuela Mendoza, ponents; Begonya Folch Martínez i Mireia Xortó Prados, moderadores. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Programes i projectes [23]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC