Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2021)
Document Type
Conference / Class
Abstract
Webinar participatiu on Kathryn Riley i Manuela Mendoza inspiren els líders escolars a reflexionar sobre el significat d’un lideratge compassiu i a definir i crear les condicions per a un sentiment de pertinença al centre.
Citation
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual]. Kathryn Riley i Manuela Mendoza, ponents; Begonya Folch Martínez i Mireia Xortó Prados, moderadores. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Language
English
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-02Extension
1 enregistrament de vídeo (2 h 25 m 57 s)
Subject (LEMAC)
Educació - Investigació
Lideratge en l'educació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Compassionate leadership for place and belonging [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Riley, Kathryn; Mendoza, Manuela (2021-02)In this webinar Kathryn Riley and Manuela Mendoza inspire school leaders to reflect on the meaning of compassionate leadership and engage them in defining and creating the conditions for a feeling of ... -
Increasing student engagement [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)In this first seminar of a series of two, Professor Hargreaves, one of the most worldwide renowned experts in education, talks about how we can increase student engagement in the challenging context of ... -
Com construir el professionalisme col·laboratiu [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)En aquest segon seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem construir el professionalisme col·laboratiu, amb ...