Now showing items 61-80 of 90
-
Pensar i riure fent teatre [conferència] (2009)
(2009-09) -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 1. Mesures COVID-19 en centres educatius (2020)
(2020-09-07)Vídeo i presentació sobre les mesures de seguretat i higiene que s’estableixen als centres. S'adreça a Direccions, docents, PAE i PAS i Inspecció. -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 2: gestió del protocol de detecció de casos [audiovisual] (2020)
(2020-09-08)Vídeo de la presentació del protocol per a la detecció i seguiment de casos de COVID-19 als centres. Es basa en el document "Gestió de casos Covid-19 als centres educatius [protocol]". Inclou el Tutorial ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
(2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
(2016-09)Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(2016-05)Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ... -
Presentació del Projecte Wungu: gènere i diversitat cultural a l'escola [presentació] (2021)
(2021)Presentació que introdueix els elements nuclears del projecte Wungu: gènere i diversitat cultural a l'escola, i aprofundeix en el procés efectuat, així com en els productes i recursos que s’han elaborat. -
El procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(2016-03)La didàctica de l’escriptura s’ha de centrar de manera especial en el procés d’escriptura i en les fases que comporta. L’aprenentatge d’aquest procés facilita l’elaboració del text i en millora la ...