Now showing items 1-20 of 35
-
Aclariments a les Instruccions de 20 d'abril de 2020 (08.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-05-08) -
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: música, educació visual i plàstica, arts escèniques i dansa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2022-02) -
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació primària (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-07) -
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí. El document conté les ... -
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica. El document conté ... -
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ... -
Criteris per a l'atenció en situacions específiques de no reincorporació al centre educatiu (14.01.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-01-21) -
Criteris per a l’atenció en situacions específiques de no reincorporació al centre educatiu (20.09.2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-09-20) -
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels i les alumnes en els centres d’educació especial durant el període de confinament pel Covid19 (22.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-23) -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Departament d'Educació. Gabinet Tècnic (2021-02)Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ... -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura xineses (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-12)El currículum que presentem s'inspira en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i es basa en l'ensenyament competencial, s'alinea, doncs, amb el currículum de llengües estrangeres publicat ... -
Currículum: educació secundària obligatòria (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2019-12)Aquesta publicació recull el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria que té en compte la normativa vigent, la legislació de Catalunya i les ... -
Les escoles lliures de violències (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)L'objecte d'aquest pla és la prevenció, intervenció i seguiment de les situacions de violència que afecten menors. El pla vol donar resposta a totes les situacions de violència en l'àmbit educatiu, ... -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2021-2022 (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-06) -
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2023-2024 (2023)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2023) -
Instruccions específiques per a l'organització de l'obertura de les Unitats d'Escolarització Compartida (UEC) i les Unitats d'Escolarització Compartida – Programa de Noves Oportunitats (UEC-PNO) per prestar servei d'actuacions puntuals (28.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-05-28) -
Instruccions específiques per a l'organització de l'obertura dels centres d'educació especial (26.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-05-27)