Imatge capçalera

Recent submissions 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print

Now showing items 21-40 of 6322

    • D'estudiant a docent de música de secundària: una aproximació al moment de transició cap a la docència 

      Izquierdo Tapiz, Marina (2023-06)
      La present investigació, de naturalesa sociocrítica, pretén comprendre com és el moment de transició cap a la docència dels docents novells de secundària de música, centrant-se en les ajudes de què ...
      La presente investigación, de naturaleza sociocrítica, pretende comprender cómo es el momento de transición hacia la docencia de los docentes noveles de secundaria de música, centrándose en las ayudas ...
      The present investigation, of a sociocritical nature, aims to understand the process of transition towards teaching for novice high school music teachers, focusing on the support they currently receive ...
    • "Columna de fum", de Jordi Fenosa [material didàctic] 

      Pons Prats, Montserrat; Serrano Alcaraz, Eulàlia; Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-09)
    • El petit astronauta: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. Conviure amb la discapacitat a prop. La literatura ens permet veure la realitat des d'un prisma particular i fer-nos així habitar el món de maneres diferents. Això ens permet reflexionar ...
    • Diari del tot verídic d'un indi a mitja jornada: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. Diferent dins la diferència. El narrador i protagonista d'aquesta novel·la pateix hidrocefàlia. Aquest trastorn afecta entre una i dues persones de cada mil. Algunes de les seves possibles ...
    • Alèxia King i el món sota el llit: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. Sordesa i la llengua de signes. Un infant que llegeix és un infant que descobreix el món també a través de la ficció. La literatura el connecta amb noves realitats i, per tant, es ...
    • Bocabava: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. L'existència de la diferència. Els personatges principals de la història són diferents. Pel que s'explica, sobretot en Bocabava, sembla clar que té algun tipus de discapacitat física o, ...
    • La meva Guia, el meu Capità: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. Discapacitat visual. Els personatges d'aquest àlbum tenen discapacitat visual. El pare té una privació total de visió (ceguesa), mentre que la seva filla té baixa visió. Encara que ...
    • Ensenyar a llegir matemàtiques a l'escola 

      Planas, Núria (2025-09)
    • Aprendre ciències socials a l'educació secundària: llegir la paraula per llegir el món 

      Santisteban, Antoni; Castellví Mata, Jordi (2025-09)
    • Llegir i escriure ciències socials a l'escola 

      Santisteban, Antoni; Castellví Mata, Jordi (2025-09)
    • Llegir per aprendre ciències 

      Márquez Bargalló, Conxita; Oliveras Prat, Begoña (2025-09)
    • TIMSS 2023: síntesi de resultats 

      Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2024-09)
      El Quaderns d’avaluació.66 presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per l’IEA: TIMSS 2023. L’estudi TIMSS es centra a mesurar el rendiment educatiu en matemàtiques i en ...
    • Proposta i desenvolupament d'un model de negoci d'intermediació de contractes musicals en línia 

      Anduix Fuentes, Pau (2024-06)
      L'objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar i plasmar un model de negoci real, basat en una xarxa en línia que uneix i vincula músics de l'àmbit tradicional, directors, compositors i agrupacions ...
      El objetivo principal de este proyecto es desarrollar y plasmar un modelo de negocio real, basado en una red en línea que une y vincula a músicos del ámbito tradicional, directores, compositores y ...
      He main objective of this project is to develop and implement a real business model, based on an online network that unites and connects folk musicians, directors, composers, and folk music groups with ...
    • La Sonata K.304 de Mozart: entre la moderación ilustrada y el patetismo expresivo 

      Benito Forriol, Clara de (2024-06)
      Aquest treball de fi de grau té com a objectiu proveir l’intèrpret d'una proposta musical per a la Sonata K. 304 en mi menor de W. A. Mozart. Per assolir aquest propòsit, s'ha realitzat una investigació ...
      Este trabajo de fin de grado tiene como objetivo proveer al intérprete de una propuesta musical para la Sonata K. 304 en mi menor de Mozart. Para alcanzar este propósito, se ha realizado una investigación ...
      This bachelor’s thesis aims to provide the performer with a musical proposal for Mozart’s Sonata K. 304 in E minor. To achieve this purpose, an in-depth investigation has been conducted into the methods ...
    • She came out to the people that were listening: a digital ethnography of the Gaylor community on TikTok 

      Agustí Barrieras, Martina (2024-06)
      Aquest treball du a terme una exploració etnogràfica de la comunitat Gaylor a TikTok, una secció del fandom de Taylor Swift que llegeix la seva música i la seva performance pública des d'una perspectiva ...
      Este trabajo realiza una exploración etnográfica de la comunidad Gaylor en TikTok, una sección del fandom de Taylor Swift que lee su música y su performance pública desde una perspectiva queer. Basándose ...
      This paper conducts an ethnographic exploration of the Gaylor community on TikTok, a section of Taylor Swift's fandom that reads her music and public performance from a queer perspective. This study ...
    • L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO 2025 

      Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació (2025-09)
      El Quadern d’avaluació 69 presenta els resultats globals obtinguts en les proves de l’expressió oral en llengua catalana, en llengua castellana i en aranès, que es van aplicar durant el període del 5 ...
    • Comprendre i acompanyar l'alumnat amb trastorn de l'espectre autista: orientacions per planificar la resposta educativa als centres 

      Departament d’Educació i Formació Professional. Direcció General d’Educació Inclusiva; Centre de Recursos Educatius per al Trastorn del Desenvolupament i la Conducta - CRETDIC (2025-09)
      El trastorn de l'espectre autista representa una condició complexa que aglutina un conjunt de trets que es poden projectar en un ampli repertori d'intensitats. Per tant, no tot l'alumnat amb TEA té les ...