L’avaluació de final d’etapa a quart d’ESO 2025
Document Type
Report
Resum
El Quadern d’avaluació 67 presenta els resultats de l’avaluació de quart d’ESO corresponent a l’any 2025. En aquest volum es recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions de les diferents dimensions avaluades en cada competència, el percentatge d’alumnat que se situa en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència de diverses variables en els resultats, l’anàlisi de les tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris i la percepció de la dificultat de la prova.ISSN
2014-797X
Recommended citation
L’avaluació de final d’etapa a quart d’ESO 2025. Elaboració: Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2025.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació i Formació Professional
Publication date
2025-09Extension
95 p.
Collection
Quaderns d'avaluació. APE; 67
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO 2025
Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació (2025-09)El Quadern d’avaluació 69 presenta els resultats globals obtinguts en les proves de l’expressió oral en llengua catalana, en llengua castellana i en aranès, que es van aplicar durant el període del 5 ... -
L’avaluació de final d’etapa a quart d’ESO 2024
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2024-09)El Quaderns d’avaluació. 61 presenta els resultats de l’avaluació de quart d’ESO corresponent a l’any 2024. En aquest volum s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions de les diferents ... -
L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO 2024
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2024-09)El Quaderns d’avaluació.63 presenta els resultats globals i els resultats segons els factors d’influència en el rendiment de l’alumnat (gènere, condició d’immigrant, complexitat del centre educatiu, ...






