Imatge capçalera

Recent submissions 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print

Now showing items 1-20 of 6320

    • Pla director 2011-2015: Inspecció d'Educació 

      Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de la Inspecció d'Educació (2011-11)
    • La microtonalidad en el canto gregoriano: una reinterpretación de la notación alafabética del F-M0f H 159 

      Espinosa Díaz, Alberto (2024-06)
      Aquest treball proposa una nova lectura de la modalitat en el repertori gregorià, a través de l'anàlisi de certs símbols presents en un tonari del segle XI (H 159 de Montpellier) i plantejant la hipòtesi ...
      Este trabajo propone una nueva lectura de la modalidad en el repertorio gregoriano, a través del análisis de ciertos símbolos presentes en un tonario del siglo XI (F-MOf H 159) y planteando la hipótesis ...
      This work proposes a new interpretation of modality in the Gregorian repertoire through the analysis of certain symbols present in an 11th-century tonary (H 159 of Montpellier) and by hypothesizing a ...
    • Conciencia del movimiento al bailar flamenco: investigación aplicada del método propio 

      Martínez García, Marta (2024-06)
      Aquest estudi consisteix en un treball de recerca aplicada que té com a objectiu de servir de guia als ballarins de flamenc que desitgin millorar la seva pràctica artística mitjançant un enfocament mixt ...
      Este estudio consiste en un trabajo de investigación aplicada que tiene como objetivo servir de guía a los bailarines de flamenco que deseen mejorar su práctica artística mediante un enfoque mixto que ...
      This study consists of an applied research project aimed at guiding flamenco dancers who wish to improve their artistic practice through a mixed approach combining both qualitative and quantitative ...
    • El papel en la respiración en el estudio diario del saxófon: el alcance del gesto respiratorio en la ejecución musical 

      Rodrigo Cuesta, Miguel (2024-06)
      Aquest treball de fi de màster sorgeix de la necessitat de subsanar el buit en material pedagògic sobre la respiració a l'abast de l'alumnat de saxòfon. Per tant, el contingut d'aquest document està ...
      Este Trabajo de Fin de Máster surge de la necesidad de subsanar el vacío en material pedagógico sobre la respiración al alcance del alumnado de saxofón. Por tanto, el contenido de este documento está ...
      This text arises from the need to fill the void in educational material related to breathing available to saxophone students. Therefore, the content of this document is divided into two differentiated ...
    • Reflexiones sobra la didáctica del Laúd barroco de 13 órdenes: recursos didácticos para la técnica de ejecución inspirada en fuentes históricas y los paradigmas del s. XXI 

      Núñez Delgado, Miguel Alejandro (2024-06)
      Aquest treball és una aproximació contemporània a la didàctica del llaüt barroc. Les metodologies d'ensenyament d'instruments històrics amb recursos informats representen un compromís diletant per ...
      Este trabajo es una aproximación contemporánea a la didáctica del laúd barroco. Las metodologías de enseñanza de instrumentos históricos con recursos informados representan un compromiso diletante ...
      The present work is a contemporary approach about the didactic of play: The Baroque Lute. The teaching methodologies of historical instruments with: Informed resources represent a dilettante commitment ...
    • ICILS 2023: síntesi de resultats 

      Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2024-09)
      El Quaderns d’avaluació.65 presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per l’IEA: ICILS 2023. Aquesta avaluació mesura les capacitats de l’alumnat de segon curs de l’ESO per ...
    • El temps de lectura a primària (3a ed. actualitzada) 

      Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-10)
    • Pla d'actuació ESMUC: 2024-2028 

      Escola Superior de Música de Catalunya (2024)
      Pla d'actuació de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) pels anys 2024-2028. Estableix els elements estructurals que defineixen la finalitat, els objectius i el sistema de funcionament d'aquesta ...
    • Prova d'avaluació de sisè curs d'educació primària 2024-2025 

      Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2025)
    • Prova d'avaluació de quart d'ESO 2024-2025 

      Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2025)
    • Estudio de las introducciones lentas en las sinfonías de Beethoven 

      Maia Rodríguez, Ánxelo (2023-06)
      L'objectiu del present treball és descobrir el sentit musical de les introduccions lentes a les quatre simfonies de Beethoven: la Primera, la Segona, la Quarta i la Setena. Analitzarem la repercussió ...
      El objetivo del presente trabajo es descubrir el sentido musical de las introducciones lentas en las cuatro sinfonías de Beethoven: la Primera, la Segunda, la Cuarta y la Séptima. Analizaremos la ...
      The aim of the present study is to uncover the musical significance of the slow introductions in Beethoven’s four symphonies: the First, Second, Fourth, and Seventh. This analysis explores the impact ...
    • Prova d'avaluació de quart curs d'educació primària 2024-2025 

      Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2025)
    • Prova d'avaluació de segon d'ESO 2024-2025 

      Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2025)
    • Autoestima e interpretación musical: un análisis de los niveles de autoestima y de ansiedad en intérpretes de una escuela superior de música 

      Marín Morales, Vicente (2023-06)
      Els beneficis de la música han estat àmpliament estudiats i demostrats. No obstant això, la literatura mostra que existeixen perills per a la salut mental dels músics, directament produïts per la ...
      Los beneficios de la música han sido ampliamente estudiados y demostrados. Sin embargo, la literatura muestra que existen peligros para la salud mental de los músicos, directamente producidos por la ...
      The benefits of music have been widely studied and demonstrated. However, the literature shows that there are dangers to the mental health of musicians, directly produced by the psychologically demanding ...
    • La evolución de las castañuelas: el paso de la castañuela como complemento del baile a instrumento solista 

      López Cortés, Albert (2023-06)
      La castanyola, tal com la coneixem actualment, ha passat per un procés d’adaptació molt important. Als segles XVII i XVIII es van començar a desenvolupar, a Espanya, unes danses estilitzades a la francesa ...
      La castañuela, tal y como la conocemos ahora, ha pasado por un proceso de adaptación muy importante. En los siglos XVII y XVIII se empezaron a desarrollar en España unas danzas estilizadas a la francesa, ...
      The castanet, as we know it now, has gone through a very important adaptation process. In the seventeenth and eighteenth centuries, stylized dances in the French style began to develop in Spain, leading ...
    • D'estudiant a docent de música de secundària: una aproximació al moment de transició cap a la docència 

      Izquierdo Tapiz, Marina (2023-06)
      La present investigació, de naturalesa sociocrítica, pretén comprendre com és el moment de transició cap a la docència dels docents novells de secundària de música, centrant-se en les ajudes de què ...
      La presente investigación, de naturaleza sociocrítica, pretende comprender cómo es el momento de transición hacia la docencia de los docentes noveles de secundaria de música, centrándose en las ayudas ...
      The present investigation, of a sociocritical nature, aims to understand the process of transition towards teaching for novice high school music teachers, focusing on the support they currently receive ...
    • "Columna de fum", de Jordi Fenosa [material didàctic] 

      Pons Prats, Montserrat; Serrano Alcaraz, Eulàlia; Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-09)
    • El petit astronauta: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. Conviure amb la discapacitat a prop. La literatura ens permet veure la realitat des d'un prisma particular i fer-nos així habitar el món de maneres diferents. Això ens permet reflexionar ...
    • Diari del tot verídic d'un indi a mitja jornada: guia de lectura 

      Alabart Barba, Marc; Fargas Llavina, Guillem; Tàndem LIJ Cooperativa (2024-11)
      La diversitat. Diferent dins la diferència. El narrador i protagonista d'aquesta novel·la pateix hidrocefàlia. Aquest trastorn afecta entre una i dues persones de cada mil. Algunes de les seves possibles ...