Apropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i joves
Tipo de documento
Artículo
Citación recomendada
Apropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i joves. Elaboració: Guillem Fargas Llavina. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2025.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació i Formació Professional
Fecha de publicación
2025-09Extensión
7 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Compartir la lectura: la dimensió social en el procés de formació lectora d'infants i joves
Alabart Barba, Marc (2025-09) -
El procés lector i els nivells de comprensió [material didàctic] (2a edició rev. i ampl., 2024)
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2024-11) -
La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició rev. i ampl., 2024)
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2024-09)





