Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFargas Llavina, Guillem
dc.date.accessioned2025-09-12T07:54:26Z
dc.date.available2025-09-12T07:54:26Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.citationApropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i joves. Elaboració: Guillem Fargas Llavina. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2025.ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7389
dc.format.extent7 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educació i Formació Professionalca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherXarxa de competència lectoraca
dc.titleApropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i jovesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura, Gust per laca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacEducació primàriaca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòriaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/