Apropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i joves
Document Type
Article
Recommended citation
Apropiar-se la lectura: la dimensió personal en el procés de formació lectora d'infants i joves. Elaboració: Guillem Fargas Llavina. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2025.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació i Formació Professional
Publication date
2025-09Extension
7 p.
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Compartir la lectura: la dimensió social en el procés de formació lectora d'infants i joves
Alabart Barba, Marc (2025-09) -
El procés lector i els nivells de comprensió [material didàctic] (2a edició rev. i ampl., 2024)
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2024-11) -
La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició rev. i ampl., 2024)
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2024-09)





