L’avaluació de l’expressió oral a sisè d’educació primària 2024
Document Type
Report
Resum
El Quaderns d’avaluació.64 presenta els resultats globals i els resultats segons els factors d’influència en el rendiment de l’alumnat (gènere, condició d’immigrant, complexitat del centre educatiu, titularitat del centre educatiu) obtinguts en les proves de l’expressió oral en llengua catalana i en llengua castellana, que es van aplicar a una mostra d’alumnes de sisè curs d’educació primària procedent de 76 centres educatius, dels quals 50 són públics i 26 són privats.ISSN
2014-797X
Recommended citation
L’avaluació de l’expressió oral a sisè d’educació primària 2024. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2024.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació i Formació Professional
Publication date
2024-09Extension
74 p.
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 64
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L’avaluació de l’expressió oral a sisè d’educació primària 2025
Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació (2025-09)El Quadern d’avaluació 70 presenta els resultats globals obtinguts en les proves de l’expressió oral en llengua catalana, en llengua castellana i en aranès, que es van aplicar durant el període del 5 ... -
L’avaluació de final d’etapa a sisè d’educació primària 2025
Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació (2025-09)El Quadern d’avaluació 68 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d’educació primària corresponent a l’any 2025. En aquest volum es recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions de ... -
L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO 2024
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2024-09)El Quaderns d’avaluació.63 presenta els resultats globals i els resultats segons els factors d’influència en el rendiment de l’alumnat (gènere, condició d’immigrant, complexitat del centre educatiu, ...





