Mostra el registre parcial de l'element
PISA 2022: síntesi de resultats
| dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T08:49:44Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T08:49:44Z | |
| dc.date.issued | 2024-09-12 | |
| dc.identifier.citation | PISA 2024: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2024. | ca |
| dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7376 | |
| dc.description.abstract | El número 60 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de PISA 2022, on es resumeix l’apartat teòric de les competències que s’hi analitzen: la competència matemàtica, la comprensió lectora i la competència científica. Hi podreu trobar gràfics amb els resultats globals de les competències comentades anteriorment dels països de l'OCDE, la UE i les comunitats autònomes d'Espanya. També s’hi fa referència a la distribució de l’alumnat per nivells d’assoliment. | ca |
| dc.format.extent | 106 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Departament d'Educació i Formació Professional | ca |
| dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;60 | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Programme for International Student Assessment (PISA) | ca |
| dc.title | PISA 2022: síntesi de resultats | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
| dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.subject.lemac | Avaluació educativa--Catalunya | ca |





