Proyecto Delta : interrelación entre intérprete, obra y público en la música contemporánea
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Resum
Proyecto Delta es una iniciativa escenográfica de un programa de concierto específico constituido con obras de música contemporánea. La propuesta se lleva a cabo gracias a un fundamento teórico que incluye reflexiones en torno a las figuras comprometidas en el acto musical escénico: intérprete, obra y público. En esta digresión sus funciones son objeto de un desfiguramiento, fomentando la capacidad creativa del intérprete como director artístico. El concierto se convierte, de este modo, en un producto acabado. En particular, el Proyecto Delta se construye sobre el diálogo entre lo sonoro y lo visual, lo
audible y lo visible: la música y el espacio.
Projecte Delta és una iniciativa escenogràfica d'un programa de concert específic constituït amb obres de música contemporània. La proposta es dur a terme gràcies a un fonament teòric que inclou reflexions al voltant de les figures compromeses en l'acte musical escènic: intèrpret, obra i públic. En aquesta digressió les seves funcions son objecte d'una desfiguració, fomentant la capacitat creativa de l'intèrpret com a director artístic. El concert es converteix, d'aquesta manera, en un producte acabat. En particular, el Projecte Delta es construeix sobre el diàleg entre el sonor i el visual, allò audible i
allò visible: la música i l'espai.
Delta Project is a scenographic initiative of a specific concert programme of contemporary music works. The proposal is carried through a theoretical basis that includes reflections on the figures involved in the musical stage act: performer, work and audience. In this digression, their roles are been disfigured, encouraging the creative capacity of the performer as an artistic director. The concert becomes thus, in a finished product. In particular, the Delta Project is built on the dialogue between the sonorous and the visual, what can be heard and what can be seen: music and space.
Autor/a
Llengua
Castellà
Data de publicació
2013-07-10Extensió
35 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
PF Juan José Faccio Peláez.pdf
467.1Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- ESM sèrie - TFG i TFM [250]
Drets
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Influència de la relació intèrpret - compositor en la interpretació d'una obra musical : aproximació pràctica basada en l'experiència personal
Braojos López, Víctor (2018-06)Què pensaria Beethoven si ens sentís interpretar les seves Sonates per a piano? Com hauria variat la nostra visió i interpretació d’aquestes si l’haguéssim pogut conèixer de primera mà i haguéssim pogut ...¿Qué pensaría Beethoven si nos escuchara interpretar sus Sonatas para piano? ¿Cómo hubiera cambiado nuestra visión y interpretación de éstas si lo hubiéramos podido conocer de primera mano y hubiésemos ...What would Beethoven think if he listened to our performance of his piano Sonatas? How would our idea and performance of these have changed supposing we could have met him personally and talk about some ... -
Relació entre el repertori per a orgue i els instruments des del punt de vista de l'intèrpret : una guia per a afrontar l'elecció del repertori adient en cada cas
Seguí Mercadal, Joan (2018-06)An organist can not own and transport a big private organ. Therefore an organist must constantly select different works for different instruments. Which elements should be taken in consideration before ...El fet que els organistes no puguin tenir un instrument propi, gran i transportable fa que constantment calgui seleccionar un repertori diferent per a cada instrument. Quins elements cal tenir en compte ...El hecho de que los organistas no puedan tener un instrumento propio, grande y transportable hace que sea necesario seleccionar un repertorio distinto para cada instrumento. ¿Qué elementos se deben tener ... -
L'intèrpret com a transeünt d'una promenade espaciotemporal
Guerra López, Gerard (2017-06)Aquest treball suggereix l’existència d’una assumpció implícita de la consciència d’espai en la interpretació musical. A través de l’espacialitat del so, la música assoleix la seva doble condició de ...El presente trabajo sugiere la existencia de una asunción implícita de la conciencia de espacio en la interpretación musical. A través de la espacialidad del sonido, la música alcanza su doble condición ...The aim of this paper is to suggest the existence of an implicit assumption of a conscience of Space in musical interpretation –often called performance. By means of the spatiality of sound, Music reaches ...