Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorGascón, Montserrat
dc.contributor.authorMoukarzel Ortega, Camila
dc.date.accessioned2013-07-17T08:18:12Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:25:02Z
dc.date.available2013-07-17T08:18:12Z
dc.date.available2025-03-14T11:25:02Z
dc.date.created2013-04
dc.date.issued2013-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7230
dc.description.abstract“Interpretació versus Execució” és un projecte que pretén assentar les bases per al plantejament d’una versió pròpia i informada d’obres de diferents estils musicals – barroc, clàssic, romàntic i contemporani – i la seva possible aplicació amb la flauta moderna en quatre obre concretes. La metodologia utilitzada ha consistit en la recerca d’informació als tractats, llibres, articles, així com entrevistes i classes amb músics experts en cadascun dels temes. El projecte pretén impulsar l’interès del jove músic per la cerca personal i informada de les pràctiques interpretatives que redundi en una interpretació pròpia de les obres que vol tocar.cat
dc.description.abstract“Interpretació versus Execució” is a project that is intended to set the foundation of the musician's approach to different musical styles – baroque, classical, romantic and contemporary - as well as give the relevant background knowledge and its possible execution on the modern flute, illustrated on four concrete works. The applied methodology consists of searching for information in treatises, books, articles, as well as personal interviews and lessons with musicians of profound knowledge and expertise in their single subject. This project should spark young musicians interest to start their personal research and exploration of the interpretative methods in order to lead to a proper interpretation of the works that they wish to play.eng
dc.description.abstract“Interpretación versus Ejecución” es un proyecto que pretende sentar las bases para el planteamiento de una versión propia e informada de obras de diferentes estilos musicales. Se presta especial atención a las prácticas propias de cada estilo – barroco, clásico, romántico y contemporáneo - y su posible aplicación con la flauta moderna en cuatro obras concretas. La metodología empleada ha consistido en la búsqueda de información en tratados, libros, artículos, así como entrevistas y clases con músicos expertos en cada uno de los temas. El proyecto pretende impulsar el interés del joven músico por una búsqueda personal e informada de las prácticas interpretativas que redunde en una interpretación propia de las obras que desee tocar.spa
dc.format.extent227 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.otherTFG Música clàssica i contemporània
dc.titleInterpretación versus ejecución: redescubriendo el lenguaje de la músicacat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--Interpretació (Fraseig, dinàmica, etc.)
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XVII
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XVIII
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XIX
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XX


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/