Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorGascón, Montserrat
dc.contributor.authorMoukarzel Ortega, Camila
dc.date.accessioned2013-07-17T08:18:12Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:25:02Z
dc.date.available2013-07-17T08:18:12Z
dc.date.available2025-03-14T11:25:02Z
dc.date.created2013-04
dc.date.issued2013-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7230
dc.description.abstract“Interpretació versus Execució” és un projecte que pretén assentar les bases per al plantejament d’una versió pròpia i informada d’obres de diferents estils musicals – barroc, clàssic, romàntic i contemporani – i la seva possible aplicació amb la flauta moderna en quatre obres concretes. La metodologia utilitzada ha consistit en la recerca d’informació en tractats, llibres, articles, així com en entrevistes i classes amb músics experts en cadascun dels temes. El projecte pretén impulsar l’interès del jove músic per la cerca personal i informada de les pràctiques interpretatives que redunde en una interpretació pròpia de les obres que vol tocar.ca
dc.description.abstract“Interpretación versus Ejecución” es un proyecto que pretende sentar las bases para el planteamiento de una versión propia e informada de obras de diferentes estilos musicales. Se presta especial atención a las prácticas propias de cada estilo – barroco, clásico, romántico y contemporáneo– y su posible aplicación con la flauta moderna en cuatro obras concretas. La metodología empleada ha consistido en la búsqueda de información en tratados, libros, artículos, así como entrevistas y clases con músicos expertos en cada uno de los temas. El proyecto pretende impulsar el interés del joven músico por una búsqueda personal e informada de las prácticas interpretativas que redundan en una interpretación propia de las obras que desee tocar.spa
dc.description.abstract“Interpretació versus Execució” is a project that is intended to set the foundation of the musician's approach to different musical styles – baroque, classical, romantic and contemporary – as well as to provide the relevant background knowledge and its possible execution on the modern flute, illustrated through four concrete works. The applied methodology consists of searching for information in treatises, books, articles, as well as personal interviews and lessons with musicians of profound knowledge and expertise in their respective subjects. This project should spark a young musician’s interest to begin their personal research and exploration of the interpretative methods in order to lead to a proper interpretation of the works that they wish to play.eng
dc.format.extent227 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Música clàssica i contemporània
dc.titleInterpretación versus ejecución: redescubriendo el lenguaje de la música
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--Interpretació (Fraseig, dinàmica, etc.)
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XVII
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XVIII
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XIX
dc.subject.lemacFlauta, Música per a--S. XX


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/