Interpretación versus ejecución : redescubriendo el lenguaje de la música
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Resum
Interpretación versus Ejecución es un proyecto que pretende sentar las bases para el planteamiento de una versión propia e informada de obras de diferentes estilos musicales. Se presta especial atención a las prácticas propias de cada estilo – barroco, clásico, romántico y contemporáneo - y su posible aplicación con la flauta moderna en cuatro obras concretas. La metodología empleada ha consistido en la búsqueda de información en tratados, libros, artículos, así como entrevistas y clases con músicos expertos en cada uno de los temas. El proyecto pretende impulsar el interés del joven músico por una
búsqueda personal e informada de las prácticas interpretativas que redunde en una interpretación propia de las obras que desee tocar.
Interpretación versus Ejecución és un projecte que pretén assentar les bases per al plantejament d’una versió pròpia i informada d’obres de diferents estils musicals – barroc, clàssic, romàntic i contemporani – i la seva possible aplicació amb la flauta moderna en quatre obre concretes. La metodologia utilitzada ha consistit en la recerca d’informació al tractats, llibres, artícles, així com entrevistes i classes amb músics experts en cadascun dels temes. El projecte pretén impulsar l’interés per del jove músic per la búsqueda personal i informada de les practiques interpretatives que redundi en una interpretació pròpia de les obres que vol tocar.
Interpretación versus Ejecución is a project that is intending to set the foundation of the musician's approach to different musical styles – baroque, classic, romantic and contemporary - as well as giving the relevant background knowledge, and its possible execution on the modern flute, illustrated on four concrete works. The applied methodology consists in the searching of information in treatises, books, articles, as well as personal interviews and lessons with musicians of profound knowledge and expertise in their single subject. This project should spark young musician’s interest to start their personal research and exploration of the interpretative methods in order to lead to a proper interpretation of the works that are wished to play.
Autor/a
Llengua
Castellà
Data de publicació
2013-07-17Extensió
227 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
PF Camila Moukarzel Ortega.pdf
70.07Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- ESM sèrie - TFG i TFM [250]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Coreografiant el passat : la dansa a la cort de Lluís XIV : notació i criteris d'interpretació
Sintes Ferrarons, Laura (2014-04-10)Aquest projecte estudia la dansa francesa dels segles XVII i XVIII i la seva relació amb la interpretació musical. A partir de les fonts de l’època (tractats, coreografies i testimonis) s’han analitzat ...Este proyecto estudia la danza francesa de los siglos XVII y XVIII y su relación con la interpretación musical. A partir de las fuentes de la época (tratados, coreografías y testimonios) se han analizado ...This project studies the French dance of the seventeenth and eighteenth centuries and its relation to musical performance. From contemporary sources (treaties, choreographies and testimonials), the ... -
Veus andrògines? La performance musical com a creadora d'identitats de gènere en els contratenors actuals
Planas Pla, Ferran (2019-06)Aquest treball té la intenció d'explorar el concepte de performance musical, entesa des d'un punt de vista el més ampli possible, com a creadora d'identitats de gènere. El centre d'aquest treball és un ...Este trabajo tiene la intención de explorar el concepto de performance musical, entendida desde un punto de vista lo más amplio posible, como creador identidades de género. El centro de este trabajo es ...In this undergraduate dissertation I want to explore the concept of musical performance in its widest sense as creator of gender identities. The core of this dissertation is a case study of four ... -
Las cuerdas del violín barroco
Vilar Segura, Víctor (2019-06)Las cuerdas son un elemento clave para la práctica histórica del violín. Sin embargo, no ha sobrevivido ninguna a nuestros días, por lo es necesaria una investigación interdisciplinar para conocer cómo ...Les cordes són un element clau per a la pràctica històrica del violí. Malgrat això, no ha sobreviscut cap als nostres dies, pel que és necessària una investigació interdisciplinària per a conèixer com ...Strings are a fundamental part of the historical violin performance. However, none of them has survived to the present, so an interdisciplinary investigation is necessary just to know a little about ...