Mostra el registre parcial de l'element
Aspectes tècnics per a la realització de recursos sonors que no són propis de la guitarra de jazz
dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.contributor | Pérez Amboage, Daniel | |
dc.contributor.author | Fort Nieto, Joan | |
dc.date.accessioned | 2021-10-22T11:07:16Z | |
dc.date.accessioned | 2024-09-18T10:09:45Z | |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:22:58Z | |
dc.date.available | 2021-10-22T11:07:16Z | |
dc.date.available | 2024-09-18T10:09:45Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T11:22:58Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7207 | |
dc.description.abstract | Al llarg de la meva experiència pel món de la música i l’estudi musical del meu instrument sempre he trobat a faltar la profunditat que ens pot oferir la guitarra a l’apropar-nos al ventall expressiu d’altres instruments. El present treball té com a objectiu l’establiment d’una metodologia tècnica per a l’abordatge dels reptes interpretatius que ens poden presentar certs fragments i passatges extrets d’altres instrumentistes, per així ampliar la paleta de recursos sonors, a fi d’enriquir la interpretació. | cat |
dc.description.abstract | Throughout my experience in the world of music and during the study of my musical instrument, I have always missed the depth the guitar could offer through the approach to the expressive range of other musical instruments. This work aims at establishing the basis of a technical methodology so as to tackle the challenges, in terms of musical interpretation, posed by certain musical passages taken from other instrumentalists to thereby broaden the range of sound resources, in order to enrich the musical interpretation. | eng |
dc.description.abstract | A lo largo de mi experiencia en el mundo de la música y del estudio musical de mi instrumento siempre he echado de menos la falta de profundidad que nos puede ofrecer la guitarra si nos acercamos al abanico expresivo de otros instrumentos. En el presente trabajo se pretende establecer las bases de una metodología técnica para afrontar retos interpretativos que nos puedan presentar ciertos fragmentos o pasajes extraídos de otros instrumentistas, para así ampliar la paleta de recursos sonoros con el fin de enriquecer la interpretación. | spa |
dc.format.extent | 41 p. | cat |
dc.language.iso | cat | cat |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.title | Aspectes tècnics per a la realització de recursos sonors que no són propis de la guitarra de jazz | cat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.subject.lemac | Guitarra, Música per a (Jazz) | |
dc.subject.lemac | Guitarra, Música per a (Jazz) -- Interpretació (Fraseig, dinàmica, etc.) |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
ESM sèrie - TFG i TFM [250]
TFG i TFM de l'ESMUC