Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorZaragozà, Josep Lluís
dc.contributor.authorRoig Guarch, Laura Pietat
dc.contributor.authorCastro Bérniz, Tamara
dc.date.accessioned2011-12-20T11:05:54Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:18:34Z
dc.date.available2011-12-20T11:05:54Z
dc.date.available2025-03-14T11:18:34Z
dc.date.created2011-05
dc.date.issued2011-12-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7146
dc.description.abstract"Arts Fusió" és un projecte pedagògic entorn de la transdisciplinarietat artística, consistent en una recerca al voltant d'aquest concepte i dels valors formatius que aporta en processos d'aprenentatge creatiu. A partir d'aquí hem creat uns principis metodològics per orientar una didàctica cap a la fusió del teatre, la dansa, la música i les arts visuals. Per posar de manifest els beneficis de la nostra proposta, hem realitzat aplicacions didàctiques en educació artística superior i en educació secundària obligatòria. Metodològicament, ens situem en el paradigma de la complexitat i basem les intervencions en una perspectiva qualitativa exploratòria, en concret dins de la línia de la investigació avaluativa. Com a resultats del treball, hem vist que la transdisciplinarietat artística pot actuar com a mitjà i com a fi educatiu segons el context en el qual ens trobem.ca
dc.description.abstract"Arts Fusió" es un proyecto pedagógico en torno a la transdisciplinariedad artística que consiste en una investigación en relación con el término y los valores formativos que aporta en procesos de aprendizaje creativo. A partir de aquí, hemos creado unos principios metodológicos para orientar una didáctica hacia la fusión del teatro, la danza, la música y las artes visuales. Para poner de manifiesto los beneficios de nuestra propuesta, hemos realizado aplicaciones didácticas en educación artística superior y en educación secundaria obligatoria. Metodológicamente, nos situamos en el paradigma de la complejidad y basamos nuestras intervenciones en una perspectiva cualitativa exploratoria, concretamente dentro de la línea de investigación evaluativa. Como resultado del trabajo, hemos visto que la transdisciplinariedad artística puede actuar como medio y como fin educativo según el contexto en el que nos encontremos.spa
dc.description.abstract"Arts Fusió" is a pedagogical project around artistic transdisciplinarity, which consists of research related to the term and the training values that it provides in the creative learning process. From there, we worked out several methodological principles to draw a teaching technique toward the mix of theatre, dance, music, and visual arts. In order to highlight the benefits of our proposal, we implemented teaching applications in a higher artistic education school and in a compulsory secondary school (ESO). Methodologically, we position ourselves in the paradigm of complexity, and we base our interventions on a qualitative and exploratory perspective that clearly aligns with evaluation research. As a result of our work, we observed that artistic transdisciplinarity can act as an educational means and an end depending on the context.eng
dc.format.extent385 p.
dc.language.isocat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Música antiga
dc.titleArts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d’un procés d’aprenentatge creatiu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.embargo.termscap
dc.subject.lemacPedagogia
dc.subject.lemacDidàctica
dc.subject.lemacMúsica--Ensenyament
dc.subject.lemacTeatre--Ensenyament
dc.subject.lemacDansa--Ensenyament
dc.subject.lemacArt en l'educació


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/