Mostra el registre parcial de l'element
“Punt i seguit” : un programa d’intervenció : dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l'educació musical
| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | Duque, Javier | |
| dc.contributor.author | Gordo, Carla | |
| dc.contributor.author | Parladé, Sara | |
| dc.contributor.author | Huertas, Anna | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-13T14:01:41Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:18:28Z | |
| dc.date.available | 2015-02-13T14:01:41Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:18:28Z | |
| dc.date.created | 2012-07 | |
| dc.date.issued | 2015-02-13 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7144 | |
| dc.description.abstract | La investigació present se centra en l’estudi de la identitat professional del docent de música. Per abordar-la es creen diferents eines i programes inscrits en el macroprograma de les II Jornades de Pedagogia Musical “Punt i Seguit”, realitzades a l’Esmuc. La seva creació parteix d’un marc teòric sobre la identitat professional i el disseny i l’avaluació de programes. A través de l’anàlisi de dades extretes d’un qüestionari i del programa de debats ubicat a les jornades, es comencen a definir els trets implícits i compartits de la identitat professional del docent de música, i s’afirma l’existència d’una identitat incipient. | ca |
| dc.description.abstract | La presente investigación se centra en el estudio de la identidad profesional del docente de música. Para abordarla se crean diferentes herramientas y programas inscritos en el macroprograma de las II Jornades de Pedagogia Musical “Punt i Seguit”, realizadas en la Esmuc. Su creación parte de un marco teórico sobre la identidad profesional y el diseño y la evaluación de programas. A través del análisis de los datos extraídos de un cuestionario y del programa de debates ubicado en las jornadas, se empiezan a definir los rasgos implícitos y compartidos de la identidad profesional del docente de música, y se afirma la existencia de una identidad incipiente. | spa |
| dc.description.abstract | This research focuses on the study of the professional identity of music teachers. In order to tackle it, different tools and programs were created within the macroprogram of the “II Jornades de Pedagogia Musical – Punt i Seguit –”, which took place at the Esmuc. Its creation stems from a theoretical framework on professional identity and the design and the evaluation of programs. Through the analysis of the data extracted from a questionnaire and the discussion program held during the conference, this research begins to define the implicit and shared traits of the professional identity of music teachers, and it affirms the existence of an incipient identity. | eng |
| dc.format.extent | 196 p. | cat |
| dc.language.iso | cat | cat |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ | |
| dc.subject.other | TFG Pedagogia | |
| dc.title | “Punt i seguit” : un programa d’intervenció : dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l'educació musical | |
| dc.title.alternative | Dinamització i construcció d’una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l’educació musical | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.subject.lemac | Música--Ensenyament | |
| dc.subject.lemac | Professors de música | |
| dc.subject.lemac | Jornades de Pedagogia Musical (2es : 2012 : Barcelona) |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
ESM sèrie - TFG [237]
Treballs finals de grau (TFG) de l'ESMUC




