Una escola municipal de música per al Prat de Llobregat: anàlisi del seu valor públic


Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Resum
Aquest estudi es proposa analitzar el valor públic del projecte de l’Escola Municipal de Música del Prat de Llobregat. A aquest efecte, s’enfoca la mesura del valor públic des de múltiples perspectives d’acord amb els treballs de diversos autors. Després d’observar el procés de concreció del projecte i interpretar les característiques i previsions del servei, podem concloure que es tracta, d’entrada, d’un projecte amb valor públic i que el procés seguit n’ha afegit més. D’altra banda, també constatem que hi ha certs aspectes als quals caldrà estar atents durant el seu desplegament.Resumen
Este estudio se propone analizar el valor público del proyecto de la Escuela Municipal de Música de El Prat de Llobregat. A tal efecto, se enfoca la medida del valor público desde múltiples perspectivas de acuerdo con los trabajos de varios autores. Después de observar el proceso de concreción del proyecto e interpretar las características y previsiones del servicio, podemos concluir que se trata, de entrada, de un proyecto con valor público y que el proceso seguido le ha añadido aún más valor. Por otro lado, también constatamos que hay ciertos aspectos a los que se deberá prestar especial atención durante su despliegue.Abstract
This study aims to analyze the public value of the Municipal Music School project in El Prat de Llobregat. To this end, we focus on measuring public value from multiple perspectives based on the work of several authors. After observing the project implementation process and interpreting the characteristics and expectations of the service, we can conclude that it is, initially, a project with public value and that the process has added even more. On the other hand, we also find that there are certain aspects that will require careful attention during its deployment.Autor/a
Lengua
Catalán
Fecha de publicación
2013-07-10Extensión
133 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Documentos para descargar
600.4Kb
72.72Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- ESM sèrie - TFG [237]
Derechos
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell des d’una perspectiva neurològica i psicològica, amb les implicacions que això comporta tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to offer an approach to the study of the brain from both neurological and psychological perspectives, considering its implications for the practice and pedagogy of music. It seeks to ... -
El piano francès dels segles XX i XXI : una breu investigació per al disseny d'un repertori de concert
Farré Rozada, Laura (2015-07-06)Aquest projecte pretén estudiar les aportacions de Messiaen, Dutilleux i Boulez en l’escriptura pianística, analitzant-ne la transcendència en el terreny interpretatiu actual. Per tal d’assolir aquest ...Este proyecto pretende realizar un estudio acerca de las aportaciones de Messiaen, Dutilleux y Boulez en la escritura para piano, analizando su trascendencia en el terreno interpretativo actual. Con tal ...The main goal of this project is to study the contributions of Messiaen, Dutilleux, and Boulez to piano literature and to analyze their significance in contemporary performance practice. With this aim ... -
Reflexiones sobra la didáctica del Laúd barroco de 13 órdenes: recursos didácticos para la técnica de ejecución inspirada en fuentes históricas y los paradigmas del s. XXI
Núñez Delgado, Miguel Alejandro (2024-06)Aquest treball és una aproximació contemporània a la didàctica del llaüt barroc. Les metodologies d'ensenyament d'instruments històrics amb recursos informats representen un compromís diletant per ...Este trabajo es una aproximación contemporánea a la didáctica del laúd barroco. Las metodologías de enseñanza de instrumentos históricos con recursos informados representan un compromiso diletante ...The present work is a contemporary approach about the didactic of play: The Baroque Lute. The teaching methodologies of historical instruments with: Informed resources represent a dilettante commitment ...





