Mostrar el registro sencillo del ítem
Recollir-se i ressonar per capgirar
dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.contributor | Ester Bonal | |
dc.contributor.author | Sagalés Carbonell, Mireia | |
dc.contributor.author | Xaubet Piferrer, Anna | |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T10:29:09Z | |
dc.date.accessioned | 2024-09-18T10:43:23Z | |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:17:54Z | |
dc.date.available | 2023-01-13T10:29:09Z | |
dc.date.available | 2024-09-18T10:43:23Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T11:17:54Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7138 | |
dc.description.abstract | “RECOLLIR-SE I RESSONAR PER CAPGIRAR” és un treball que recull una investigació autobiogràfica al voltant de la participació en el projecte Komorebi, un projecte comunitari dut a terme en un centre d’educació especial de la ciutat de Mataró. Després d’una fase d’investigació entorn l’impacte dels projectes comunitaris en la societat i les necessitats educatives especials, hem decidit investigar en primera persona quins canvis ens genera, personalment i professional, participar d’un projecte d’aquestes característiques. Així doncs, aquesta investigació, emmarcada dins del paradigma de la complexitat, pretén deixar constància de les transformacions que han aflorat durant tot el procés i participació del projecte. | cat |
dc.description.abstract | “RECOLLIR-SE I RESSONAR PER CAPGIRAR” es un trabajo que recoge una investigación autobiográfica alrededor de la participación en el Proyecto Komorebi, un proyecto comunitario llevado a cabo en un centro de educación especial de la ciudad de Mataró. Después de una fase de investigación en torno al impacto de los proyectos comunitarios en la sociedad y las necesidades educativas especiales, hemos decidido investigar en primera persona qué cambios nos genera personal y profesionalmente, participar en un proyecto de estas características. Así pues, esta investigación, enmarcada dentro del paradigma de la complejidad, pretende dejar constancia de las transformaciones que han aflorado durante todo el proceso y participación del proyecto. | spa |
dc.description.abstract | ABSTRACT “RECOLLIR-SE I RESSONAR PER CAPGIRAR” is a project that includes an autobiographical investigation around our participation in the Komorebi Project, a community project carried out in a special education centre in the city of Mataró. After a research period on the impact of community projects on society and special education needs, we have decided to investigate first-hand the changes that it generates for us, personally and professionally, to participate in a project of this nature. Therefore, this research, framed within the paradigm of complexity, aims to show the transformations that have emerged throughout all the process and participation of the project. | eng |
dc.format.extent | 344 p. | cat |
dc.language.iso | cat | cat |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.title | Recollir-se i ressonar per capgirar | cat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.subject.lemac | Projectes d'art comunitari -- Catalunya -- Mataró | |
dc.subject.lemac | Pedagogia | |
dc.subject.lemac | Educació especial |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ESM sèrie - TFG i TFM [250]
TFG i TFM de l'ESMUC