Recollir-se i ressonar per capgirar : una investigació autobiogràfica envers la transformació, personal i col·lectiva, en participar d'un projecte comunitari amb persones amb discapacitat


Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Resum
“Recollir-se i ressonar per capgirar” és un treball que recull una investigació autobiogràfica al voltant de la participació en el projecte Komorebi, un projecte comunitari dut a terme en un centre d’educació especial de la ciutat de Mataró. Després d’una fase d’investigació entorn l’impacte dels projectes comunitaris en la societat i les necessitats educatives especials, hem decidit investigar en primera persona quins canvis ens genera, personalment i professional, participar d’un projecte d’aquestes característiques. Així doncs, aquesta investigació, emmarcada dins del paradigma de la complexitat, pretén deixar constància de les transformacions que han aflorat durant tot el procés i participació del projecte.Resumen
“Recollir-se i ressonar per capgirar” es un trabajo que recoge una investigación autobiográfica alrededor de la participación en el Proyecto Komorebi, un proyecto comunitario llevado a cabo en un centro de educación especial de la ciudad de Mataró. Después de una fase de investigación en torno al impacto de los proyectos comunitarios en la sociedad y las necesidades educativas especiales, hemos decidido investigar en primera persona qué cambios nos genera personal y profesionalmente, participar en un proyecto de estas características. Así pues, esta investigación, enmarcada dentro del paradigma de la complejidad, pretende dejar constancia de las transformaciones que han aflorado durante todo el proceso y participación del proyecto.Abstract
“Recollir-se i ressonar per capgirar” is a project that includes an autobiographical investigation around our participation in the Komorebi Project, a community project carried out in a special education centre in the city of Mataró. After a research period on the impact of community projects on society and special education needs, we have decided to investigate first-hand the changes that it generates for us, personally and professionally, to participate in a project of this nature. Therefore, this research, framed within the paradigm of complexity, aims to show the transformations that have emerged throughout all the process and participation of the project.Lengua
Catalán
Fecha de publicación
2022-06Extensión
344 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- ESM sèrie - TFG [237]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
BAULA, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació social
Brossa Ordóñez, Marta; Puig Canal, Anna; Reguant Vila, Marc (2015-07-15)“BAULA, de l’escola al barri’ és un projecte d’art comunitari pensat per ajudar a la construcció social del barri de Roquetes – districte de Nou Barris, Barcelona – a partir de l’actuació dins del marc ...“BAULA, from the school to the neighborhood“ is a community arts project created in order to boost the social construction of Roquetes area – in Nou Barris district, in Barcelona – from the action done ...“BAULA, de la escuela al barrio“ es un proyecto de arte comunitario pensado para ayudar en la construcción social del barrio de Roquetes – distrito de Nou Barris, Barcelona – a partir de la actuación ... -
El so dels objectes: projecte de creació col·lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona
Santasmasas Rabadà, Neus (2018-06)Aquest treball ha consistit en la posada en pràctica d’un programa d’intervenció socioeducativa amb famílies del municipi de Vila-rodona, amb totes les seves fases: disseny, aplicació i avaluació. Aquest ...This work has consisted of the implementation of a social-educative intervention program with families of the municipality of Vila-rodona, with all their parts: design, application and evaluation. This ...Este trabajo ha consistido en la puesta en práctica de un programa de intervención socio-educativa con familias del municipio de Vila-rodona, con todas sus fases: diseño, aplicación y evaluación. Este ... -
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat]
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ...





