| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | Sartori, Ilaria | |
| dc.contributor.author | Delgado Fernández, Alejandro | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-11T11:38:24Z | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-18T10:09:54Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:16:00Z | |
| dc.date.available | 2022-11-11T11:38:24Z | |
| dc.date.available | 2024-09-18T10:09:54Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:16:00Z | |
| dc.date.issued | 2021-06 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7091 | |
| dc.description | El treball i els resums d’aquesta pàgina han estat elaborats per l’autor/a, que n’assumeix íntegrament la responsabilitat de redacció i revisió. | |
| dc.description.abstract | Aquest treball es basa en l’aplicació pràctica d’un mètode d’aprenentatge cooperatiu, anomenat tutoria entre iguals recíproca, que consisteix en la formació de parelles d’estudiants que aprenen mútuament, alternant els rols de tutor i tutorat. Després d’onze sessions de tutoria entre iguals en les quals hi participen nou alumnes d’interpretació de saxo jazz/música moderna de l’ESMUC, aquest treball demostra els enormes beneficis, en termes d’aprenentatge i salut emocional, que l’aprenentatge cooperatiu pot aportar al sistema educatiu musical de grau superior. | ca |
| dc.description.abstract | Este trabajo se basa en la aplicación práctica de un método de aprendizaje cooperativo, llamado tutoría entre iguales recíproca, que consiste en la formación de parejas de estudiantes que aprenden mutuamente, alternando los roles de tutor y tutorado. Tras once sesiones de tutoría entre iguales en las que participan nueve alumnos de interpretación de saxo jazz/música moderna de la ESMUC, este trabajo demuestra los enormes beneficios, en términos de aprendizaje y salud emocional, que el aprendizaje cooperativo puede aportar al sistema educativo musical de grado superior. | spa |
| dc.description.abstract | This work is based on the practical application of a cooperative learning method called reciprocal peer tutoring, which consists of the grouping of pairs of students who learn reciprocally, alternating the roles of tutor and tutee. After eleven peer tutoring sessions in which nine ESMUC jazz/modern music saxophone performance students participated, this work demonstrates the enormous benefits, in terms of learning and emotional health, that cooperative learning can bring to the current musical education system. | eng |
| dc.format.extent | 53 p. | cat |
| dc.language.iso | spa | cat |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
| dc.subject.other | TFG Jazz i música moderna | |
| dc.title | Aprendizaje cooperativo entre alumnos de grado de interpretación de saxo jazz/mm en la ESMUC | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.subject.lemac | Saxòfon--Ensenyament | |
| dc.subject.lemac | Pedagogia | |
| dc.subject.lemac | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.subject.lemac | Jazz | |
| dc.subject.lemac | Música--S. XX | |
| dc.subject.lemac | Música--S. XXI | |