Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorSartori, Ilaria
dc.contributor.authorDelgado Fernández, Alejandro
dc.date.accessioned2022-11-11T11:38:24Z
dc.date.accessioned2024-09-18T10:09:54Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:16:00Z
dc.date.available2022-11-11T11:38:24Z
dc.date.available2024-09-18T10:09:54Z
dc.date.available2025-03-14T11:16:00Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7091
dc.description.abstractAquest treball es basa en l’aplicació pràctica d’un mètode d’aprenentatge cooperatiu anomenat tutoria entre iguals recíproca, que consisteix en la formació de parelles d’estudiants que aprenen mutuament, alternant els rols de tutor i tutorat. Després d’11 sesions de tutoria entre iguals en les que hi participen 9 alumnes d’interpretació de saxo jazz/música moderna de l’ESMUC, aquest treball demostra els enormes beneficis, en termes d’aprenentatge i salut emocional, que l’aprenentatge cooperatiu pot aportar al sistema educatiu musical de grau superior.cat
dc.description.abstractEste trabajo se basa en la aplicación práctica de un método de aprendizaje cooperativo llamado tutoría entre iguales recíproca, que consiste en la formación de parejas de estudiantes que aprenden mutuamente, alternando los roles de tutor y tutorado. Tras 11 sesiones de tutoría entre iguales en las que participan 9 alumnos de interpretación de saxo jazz/música moderna de la ESMUC, este trabajo demuestra los enormes beneficios, en términos de aprendizaje y salud emocional, que el aprendizaje cooperativo puede aportar al sistema educativo musical de grado superior.spa
dc.description.abstractThis work is based on the practical application of a cooperative learning method called reciprocal peer tutoring, which consists in the grouping of pairs of students who learn reciprocally, alternating the roles of tutor and tutored. After 11 peer tutoring sessions in which 9 ESMUC jazz/modern music saxophone performance students participated, this work demonstrates the enormous benefits, in terms of learning and emotional health, that cooperative learning can bring to the current musical education system.eng
dc.format.extent53 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleAprendizaje cooperativo entre alumnos de grado de interpretación de saxo jazz/mm en la ESMUCcat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacSaxòfon -- Ensenyament
dc.subject.lemacPedagogia
dc.subject.lemacEscola Superior de Música de Catalunya
dc.subject.lemacJazz
dc.subject.lemacMúsica -- S. XX
dc.subject.lemacMúsica -- S. XXI


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/